plugg :/

jag hatar söndagar, verkligen hatar? va ska man använda dem till bortsett från att plugga och tänka på att det är måndag imorgon och man måste gå upp halv 7 för att komma iväg till skolan, bläsch. Söndagar är värst! Om man nu måste se det positivt på något sätt borde väl det vara att jag ska träna senare, fast det betyder också att jag måste plugga och göra allt jag ska göra innan 4, och jag är så seg idag, jag kommer verkligen inte igång, så det kommer väl gå sådär!  "El Niño som på spanska betyder "det lilla gossebarnet" är en av det största naturfenomenen på jorden" blir man bara inte så omotiverad bara man läser det? tur att gårdagen var rolig, annars hade jag blivit så SUR och struntat i allt plugg också ^^ man kan gå från hedvigsborg till stan, det har vi bevisat (vi orkade inte vänta på bussen) bara man har musik och "bra sångröster" ? så går det perfekt, tur att ingen direkt hörde oss!

Kommentarer
Postat av: Maria

håller så med, söndagar är en heeeeel lång dag när man bara tänker på att helgen är slut och att man inte hinner något. BLÄ

Postat av: Ida

hahahah ! så som vi skrev måste ALLA ha hört oss sabi XD men vi hadde iaf skojj, så daaaah ^^ :D

2007-04-15 @ 20:53:37
Postat av: Jennie

haha... ha en bra måndag! :)

2007-04-16 @ 09:22:52
URL: http://enannanjennies.blogg.se

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback