men tiden har sin rätt att förändras där den går, och den är hos dig nu

I don't miss you, just who you used to be - if you could only see.
minen som emma hade när hon såg mig, haha! "chock", ååh jag har inte träffat er på vääääldigt länge, men lille coffe är ännu borta med pappa någonstans, kanske inte hinner träffa honom innan jag åker :/ jag har ätit mat och kollat på nästan hela "just my luck" pappa har otroligt många filmer jag inte sett, ca 100, jag har lite att ta igen, får låna med mig några hem ^^ emmas hår är lika långt som mitt ungefär, har gjort en gullig liten inbakad fläta,eller ganska lång faktiskt, nu ska jag fortsätta med att leka kurragömma med världens sämsta gömmare och letare - emma appelqvist ;) - ikväll blir det party (:

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback