målarfärg !

dagen började som vanligt med alla tråkiga torsdagslektioner!och idag var det extra segt eftersom vi ville börja måla våra blåa overaller till kortegen! tyvärr missar hag hela helgen för vi är på SM då, men äsch, jag missar ju inte själva kortegen och festen så ^^  jag älskar min overall faktiskt, kanske inte på baksidan, den blev ful där, men framsidan<3 ! ni ska få se kort på den sen (A) SÅ STOLT ÄR JAG  - Jag har fått mycket beröm för den också! hihi. jag fick massa målarfärg på mina skor, jacka och mig!! :'( men jag har tatt bort det på jackan och det andra skiter jag i^^ nu är alla små kortegebarn ute å festar järnet och mysar sig ! och jag ska packa och sova :/ men jag behöver nog det, inget skojigt folk som skulle dit i alla fall tror jag inte? inte de jag ville i alla fall. snart ska jag sova! eller packa? hmm, förbereda mig inför en lååååång dag imorgon ska jag i alla fall.
vakna,packa,gå till skolan å bygga och busa,boråshallen,buss till Södertälje ♥


klassisar!
josse,carro,mathilda,linda ( och victoria som är lite mobbad )
     


Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback