i am safe with you

solen har kommit fram igen! och denna helgen är det SM, kan det bli bättre <3 ? idag har jag vart i skolan och sedan åkte jag hem och väntade på martina, vi åt glass i stan och sedan solade vi ^^ mihi! imorgon börjar kortegen! yeeey, då ska vi måla våra små overaller och ha färgkrig. jag orkar faktiskt inte engagera mig idag! får skriva någon annan dag istället !          
                                                                    Sometimes everything is fine
                                                                    but life comes in
waves
                                                                    everything is fine for a while . . ..
                                                                    but then another wave comes        ♥


På promenad genom stan:


Kommentarer
Postat av: Sweet Sabine *

Nej ajg har ingen aning..
Grejen är att dom skickar ju inte till Sverige.
Så jag har aldrig beställt därifrån :/
Men jag hoppas att dom börjar göra det snart!


speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback