filmmys & godis

det är alltid lika kul att vara med mikaela ^^, vi åkte till fristad och handlade lite onyttiga saker till hela hennes familj! sen kollade vi på hundtricket och feta i oss chips och godis och ramlösa :O efter filmen kom det en s.k. "kortfilm" som hete "en som sover", HELT MENINGSLÖS? en kille som låg och sov, sen vände han på sig, och tvn och fönstret bytte plats på nåt konstigt vis, så det blev myrornas krig i fönstret? (det hände alltså när han vakna å skulle stänga av tvn) sen när han satt på tvn igen, så bytte det tillbaka? sen gick det å stänga av så han somna om, men helt plötsligt hade både tvn och fönstret "myrornas krig" ? what?  helt sjuk, har nog inte skrattat så mycket åt en dålig film, om man nu kan kalla det för det XD sen somna mikaela, medans jag kolla på nåt cp på 5an eller det var ganska skoj faktiskt, lite för sjukt dock! - jag våga inte gå till bussen sen, så mikaelas bror fick följa mig (A) det va en mörk skog ^^ tack. nu ska jag sova och drömma om allt å lite till
 -  du somna den natten så vaken och drömde om allt. .                               ♥      


Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback