DM guld <3

Igår fick jag gå upp halv 6 igen!, men det var det verkligen värt. jag åkte till boråshallen och där tog vi alla flugor bussen till Mölndal för att tävla i DM (: det var nog det näst bästa DM hittills, det kändes som att det hade gått skit efter vi gjort programmet (eller det var bara jag som tyckte det), så jag gick inte precis runt och hade världens bästa leende som jag brukar, men det verkade sen som att det gick AS bra för vi tog ju GUUULD  =D, wonderful,obeskrivligt,lycka,tårar,kramar och det slutade väl med en enda stor hög av flugor på mattan när vi fått våra medaljer (A) helena som tävlade inviduell tog också guld och vann alltså mot någon japansk föredetta kampsports man, hmm? minorerna cubs tog med guld och vann över tre andra lag tror jag eller fyra, nej tre.? junior stunten tog med guld, och senior stunten och cheerdance senior tog silver, och lynx B jr hamnade på en 6:e plats, NI ÄGDE I ALLA FALL <3 kan inte sluta le, kan det bli bättre?            aa det kan det, men det ignorerar jag just nu(:    fast efter tävlingen fick vi vänta på bussen i en TIMME,vår busschaufför hade "andra ärenden" att göra, undra vad det var? men när vi väl var hemma försökte jag borsta mitt hår, det var tuperat så jag vet inte vad!, men det fick bli en boll istället, sen åkte jag till hany och där grillade vi och åt och pratade om skojiga saker. jag missa 11 bussen hem så jag fick ta 00:22, LIIITE trött jag var då, kom i säng halv 2, vart vaken i 20 timmar. herregud (: har fortf inte återhämtat mig. *snark*   IIIH DM GULD

Idag:
jag har vart i knalleland med mormor och mamma, fikat gånger 2. att vinna DM guld har många fördelar, bl.a. att mormor shoppade åt mig (A) hihi. en t-shirt, bok, anisktrengöring/ansiktsvatten och TUGGUMIN (A), fick ett litet gulligt grattis kort också :) eftersom sandra råkade få med sig min jacka hem igår så fick jag åka till friskis och hämta den, det var jobbigt, hade ingen mp3 heller, hmm. nu väntar jag på att annie banany ska ringa så vi kanske kan hitta på något påskigt! kanske leta ägg i skogen :O eller leka mystiska fjäderlekar, hur man nu gör det?


BILDER FRÅN DM:
                    

gothenburg                           VI                               gothenburg...
cheer one


finns mer bilder på : http://adoreable.bilddagboken.se/

Kommentarer
Postat av: Maria

fan va ballt å va cheer leader! har alltid tyckt det verkar asroligt!

ciao!


speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback