busigt

Idag slutade en del i klassen halv 11, yeeey. bara för att vi var klara med info & layouten, så slapp vi gå dit, och vem orkar sitta  i skolan och vänta på geografi till 1? ingen, och vi skulle bara lämna in våra arbeten eller jobba med dem om vi inte var klara, så vi struntade i den ^^ iaf jag och linda ! å massa mer, tror jag? hihi. fast vi satt ju och segade i matsalen i evigeheter, eller jag gjorde. sen gick vi i stan i ösregnet för linda grisen skulle köpa ett par byxor, jag köpte godis ! fast blä det va inte gott, blev spymätt efter några st, får äta det imorgon efter nationella prov i engelska! uscha fy. .tur att engelska är skoj.

Kommentarer
Postat av: Linda

SABINE ÄR SEG :)

2007-04-19 @ 18:00:02
Postat av: Linda

SABINE ÄR SEG :)

2007-04-19 @ 18:00:48

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback