askorbinsyra

Ida i tele: vet du, jag hittade nåt som hette askorbinsyra, kan man äta det?
Jag: hmm jag vet inte?
Ida: jag äter det redan, det är jättegott fast det är lite surt smakar nästan som sånt där hockeypulver
Jag:aa det är c-vitamin
Ida: aaaa !!!! det brinner i halsen, fan va surt det blev *låter som en fräsande katt, och spottar*
Jag: ? hahaha
Ida: jag kommer dö! är det farligt?,
Jag: huh? näädå
Ida: nu måste jag ha en riskaka bara för det
Jag: okeeeeeej
Ida efter några tysta minuter i smaskande: men du tror inte det är farligt då?
Jag: hmm jag vet inte! hahahaaha .
Ida: men tror du det är farligt då? tänk om det är såndär syra som fräter upp mig från insidan, jag kommer typ få ligga på akuten och dö !!!!!!!!!!!!!

aaa du är allt go du ida ^^


Kommentarer
Postat av: Jennie

haha... det lär ju inte vara nyttigt, för då hade det sålts på ICa... haha

Postat av: Ida

hihihi.. jag leeever ! nu sådär i efterhand så va de nästan lite gott.. !

2007-04-20 @ 18:56:56
Postat av: Ida

aaa d finns bara en Ida Larsson !!!!!!!
hahahahahahahahaha

2007-04-23 @ 21:31:20
Postat av: Ida

de va ida K som skrev de.. hihi bara så du vet !

2007-04-23 @ 21:32:32

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback