weekend

Igår efter skolan åkte jag hem till Adam och gjorde det vi brukar göra på fredagar, kolla på film och äta taco's. Känns iallfall som att vi gör det varje fredag :D. Vi blev väckta av Adams mamma klockan tio i tio av att det var frukost. Adam var som vanligt inte villig att gå upp, men jag var redan halvvaken så jag gjorde honom lite piggare. efter frukosten kollade vi klart på Shan the man och lite Family Guy innan vi fixade och åkte till staden. Där han köpte ett par jeans och en super fin tröja. Resten utav kvällen har jag ätit och försökt fixa med min blogg så mycket det går. Det är krångligt. Har även försökt förstå mig på Photoshop, men icke! Det går inte så bra, kan bara det vi lärde oss i skolan. Det är väl kanske det jag behöver mest, men det är ju alltid kul att upptäcka nya saker. Nu ska jag fixa med min mammas födelsedags present, hon fyller 42 imorgon. Tjoho.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback