Snart ger jag upp

Nu har jag försökt göra en egen header till min blogg. När jag lägger in den blir den mini! Den syns knappt. Och jag fattar inte vad jag gör för fel, väldigt märkligt. Någon som kan hjälpa mig? (A) Jag tänker inte ge upp än i alla fall. Den jag har nu är så tråkig. Igår fick min dator en rensning av alla virus och konstiga program. Inte för att jag märker någon skillnad, men men. Det var säkert bra. Tror inte ens jag hade några virus.

Idag ska jag vara med Adam efter att vi har slutat, vilket är om en kvart. Sen är det helg. Denna första veckan efter jullovet har varit rena rama mardrömmen, helt sjukt trött har jag varit hela tiden. Alla ämnen suger och allt är helt enkelt tråkigt. Tur att jag har personer som lyser upp dagarna åt mig : )

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jag kan hjällpa dig om du vill! :)


speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback