How Rude

Denna helgen har jag mestadels jobbat och jobbat, både fredag och lördag. Mellan jobbet har jag varit med Adam. Jag har för första gången också ätit norsk julmat. Det var lite spännande. Det var helt okej faktiskt, även om jag redan var mätt efter Adams mamis kyckling som var väldigt god och mättsam. Idag är sista lovdagen, how rude. Just nu är jag med Adam och klockan tre ska jag fika med min käre vän Felicia. Jag har inte träffat henne sedan påsklovet tror jag. Oh my. Det var ett tag sen. Det ska bli mysigt. När jag kommer hem väntar två små djävulska papper med samhällsfrågor jag måste plugga in till provet. Jag orkar inte mer skola. Bara ett och ett halvt år kvar.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback