Catch up

Nu har jag spenderat två och en halv timma med min kära Felicia. Jag åt kycklingsallad på Café Viskan som inte var speciellt god, den slår definitivt inte Orions. Fille åt som vanligt räk-tekaka. Vi hade ganska mycket att prata om och efter en timma kom hon på att hon måste köpa en hårtork, helst en rosa. Så vi åkte till Knalleland och köpte en rosa hårtork. Väldigt fin. Sedan gick vi till Gina Tricot och jag hittade ganska mycket faktiskt, men kunde inte bestämma mig vad jag ville ha så det fick bli inget alls. Ska kolla senare i veckan. Jag borde väl plugga nu. Ska försöka men det är verkligen så tråkigt. Jag hatar politik.
185197-274

Fille utanför vårt hus ungefär för två år sedan tror jag (: maha

185197-273

Pinsamt gammal, vi var nog påväg ner till Videomix.

Kommentarer
Postat av: fillefuling

*klapa hårtork*

2008-01-06 @ 18:13:22

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback